Las pardas

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.

PROJECCIÓ/NS

A l’Institut Francès:

DIV 13/06 ● 20 h
Amb la presència de la directora, Simone Sojo

Títol: Las pardas
Direcció: Simone Sojo
Intèrprets: Belmonte, Delia Del Carmen Márquez, Dharma Amaro Fontan, Juan Vilches Riviere, Nie Plata De Ávila, Simone Sojo
Producció: Colectivo Tekiero
Distribució: Colectivo Tekiero
Gènere: Comèdia dramàtica
Durada: 15’
País: Espanya
Any: 2024
VO en castellà

Festivals: Astúries (cinema social i de drets humans), Barcelona (cinema d’autor), Barcelona (Font d’en Fargues, cinema del futur), Bogotà (LGTBI), Cali (curts), Còrdova, Granada (joves realitzadors), Guatemala (cinema dissident), Jérez de la Frontera (cinema andalús), Madrid ( GTBI), Nàpols (LGTBI), Roma (curts), Sevilla (cinema europeu), Sevilla (LGTBI)

Un grup d’amigues trasvesti es cola com cada nit a la piscina municipal per suportar la calor de l’estiu. La foscor les abraça i la vegetació les protegeix de la mirada del món. Però aquesta nit és diferent. Les converses no les sadollen i el perill aguaita des dels arbustos fins al fons de la piscina i gairebé sense adonar-se’n la llum i els banyistes les sorprenen.